google-site-verification=8kQQDR8Z8xXdkwmGjpqn8TF2k96Ussuj0wUY0_FRXhs
Skip to content
Grundfos

 

VISUEL IDENTITET, BRANDING

Corporate branding, visuel identitet og designguideline til pumpegiganten Grundfos

 
 

 

Skærmbillede 2021-01-26 kl. 16.27.09

Kunde

 

Pumpegiganten Grundfos havde netop fået udviklet nyt logo og koncept da jeg hoppede på vognen i Kunde & co.

 
 
 

Udfordring

 

Opgaven var at skabe et visuelt udtryk der bragte det nye logo og branding ud på alle kommunikations platforme – internt og eksternt.

 
 
 
 

Løsning

En komplet udrulning af det nye design i form af brand guideline, interne branding koncepter og de første eksterne kampagner under Be>Think>Innovate konceptet.
YourDesignMark-Grundfos-01
YourDesignMark-Grundfos-03
YourDesignMark-Grundfos-04
YourDesignMark-Grundfos-05
YourDesignMark-Grundfos-06
YourDesignMark-Grundfos-07
YourDesignMark-Grundfos-08
YourDesignMark-Grundfos-09
YourDesignMark-Grundfos-10
YourDesignMark-Grundfos-11

Arbejdet er udført i samarbejde med Kunde & co. fra 2000-2004